Zarządzanie w mikroprzedsiębiorstwie wróć do
listy
Numer edycji: 210-01/008-018/2015
Cel szkolenia:
Nabycie świadomości własnych atutów w realnej sytuacji rynkowej. Wzmocnienie motywacji do działania w biznesie. Zwiększenie motywacji do podejmowanych działań sprzedażowych.
Szkolenie trwa:
100H
Warunek uczestnictwa:
brak
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Moje atuty na rynku usług i produktów, klient jako podstawa małego biznesu, asertywność w biznesie, kiedy warto być asertywnym w relacji z klientem, zasady planowania pracy, negocjacje w biznesie - przygotowanie do negocjacji, aktywny przedsiębiorca jako manager, rekrutacja i selekcja pracowników i współpracowników, wystąpienia publiczne, jak być wytrwałym a zarazem skutecznym podczas rozwoju własnej firmy
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13
Kontakt
22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Jasna 2
Przygotowanie słuchaczy do egzaminu przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego
Termin szkolenia: 2018-10-12
Miejsce: ul. Komunalna 6
Nabycie umiejętności na bezpieczne i efektywne wykorzystanie sieci w życiu prywatnym i zawodowym ( zarządzać kontem bankowym, dokonywać płatności, realizować zakupy, rezerwować podróż)
Termin szkolenia: 2019-11-29
Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4
Uzyskanie świadectwa kwalifikacji zawodowych dla kierowców
Termin szkolenia: 2020-11-06