Zarządzanie w mikroprzedsiębiorstwie wróć do listy

Numer edycji: 210-01/008-018/2015

Cel szkolenia:
Nabycie świadomości własnych atutów w realnej sytuacji rynkowej. Wzmocnienie motywacji do działania w biznesie. Zwiększenie motywacji do podejmowanych działań sprzedażowych.
Szkolenie trwa:
100H
Warunek uczestnictwa:
brak
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Moje atuty na rynku usług i produktów, klient jako podstawa małego biznesu, asertywność w biznesie, kiedy warto być asertywnym w relacji z klientem, zasady planowania pracy, negocjacje w biznesie - przygotowanie do negocjacji, aktywny przedsiębiorca jako manager, rekrutacja i selekcja pracowników i współpracowników, wystąpienia publiczne, jak być wytrwałym a zarazem skutecznym podczas rozwoju własnej firmy

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13

Kontakt

22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

OBSŁUGA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO /WÓZKI ./ (210-05/064-118/18)

Miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Jasna 2

Przygotowanie słuchaczy do egzaminu przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego

Termin szkolenia: 2018-10-12

Moje finanse i transakcje w sieci (500/019-118/19)

Miejsce: ul. Komunalna 6

Nabycie umiejętności na bezpieczne i efektywne wykorzystanie sieci w życiu prywatnym i zawodowym ( zarządzać kontem bankowym, dokonywać płatności, realizować zakupy, rezerwować podróż)

Termin szkolenia: 2019-11-29

SZKOLENIE OKRESOWE DLA KIEROWCÓW (210-04/080-115/20)

Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4

Uzyskanie świadectwa kwalifikacji zawodowych dla kierowców

Termin szkolenia: 2020-11-06