Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do listy

Numer edycji: 210-01/005-118/2019

Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13

Kontakt

22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

NOWOCZESNE WYKAŃCZANIE WNĘTRZ (210-04/044-118/19)

Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4

Przyuczenie do zawodu , przekazanie słuchaczom wiadomości oraz przyuczenie w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy na stanowisku pracownika budowlanego

Termin szkolenia: 2019-05-08

Manicure, pedicure (210-01/006-018/2022)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

Przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania usług manicure i stylizacji paznokci

Termin szkolenia: 2022-02-28

Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie – kurs podstawowy (270/023-018/22)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Uzyskanie wiedzy i zaświadczenia z zakresu środków ochrony roślin

Termin szkolenia: 2022-06-09