Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do
listy
Numer edycji: 210-01/005-118/2019
Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13
Kontakt
22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4
Przyuczenie do zawodu , przekazanie słuchaczom wiadomości oraz przyuczenie w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy na stanowisku pracownika budowlanego
Termin szkolenia: 2019-05-08
Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13
Przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania usług manicure i stylizacji paznokci
Termin szkolenia: 2022-02-28
Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7
Uzyskanie wiedzy i zaświadczenia z zakresu środków ochrony roślin
Termin szkolenia: 2022-06-09