Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do listy

Numer edycji: 210-01/005-118/2019

Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13

Kontakt

22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

ADR - KURS SPECJALISTYCZNY W ZAKRESIE PRZEWOZU W CYSTERNACH (210-04/043-014/16)

Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4

Zapoznanie kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne z zagrożeniami wy-stępującymi podczas przewozu oraz przekazanie informacji niezbędnych dla zminimalizowania prawdopodobieństwa powstania wypadku, jak również przygotowanie ich do podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wypadku

Termin szkolenia: 2016-06-08

OBSŁUGA MAGAZYNU Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA I PROGRAMÓW UŻYTKOWYCH (210-03/032-118/2015)

Miejsce: 05-120 Legionowo ul. Reymonta 6 B

przygotowanie do pracy w magazynie z umiejętnością obslugi komputera w zakresie prac magazynowych

Termin szkolenia: 2015-12-14

MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (210-03/022-118/2016)

Miejsce: 05-120 Legionowo ul. Reymonta 6 B

przyswojenie wiedzy z zakresu organizacji prac magazynowych, działania i eksploatacji wózków jezdniowych. Nabycie umiejętności praktycznych do obsługi programu magazynowego oraz wózków jezdniowych z bezpieczną wymiana butli

Termin szkolenia: 2016-12-13