Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do
listy
Numer edycji: 210-01/005-118/2019
Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13
Kontakt
22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4
Zapoznanie kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne z zagrożeniami wy-stępującymi podczas przewozu oraz przekazanie informacji niezbędnych dla zminimalizowania prawdopodobieństwa powstania wypadku, jak również przygotowanie ich do podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wypadku
Termin szkolenia: 2016-06-08
Miejsce: 05-120 Legionowo ul. Reymonta 6 B
przygotowanie do pracy w magazynie z umiejętnością obslugi komputera w zakresie prac magazynowych
Termin szkolenia: 2015-12-14
Miejsce: 05-120 Legionowo ul. Reymonta 6 B
przyswojenie wiedzy z zakresu organizacji prac magazynowych, działania i eksploatacji wózków jezdniowych. Nabycie umiejętności praktycznych do obsługi programu magazynowego oraz wózków jezdniowych z bezpieczną wymiana butli
Termin szkolenia: 2016-12-13