Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do listy

Numer edycji: 210-01/005-118/2019

Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13

Kontakt

22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

Operator piły i kosy spalinowej (270/024-318/21)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Nabycie i opanowanie przez kandydatów podstawowych umiejętności z zakresu: zasady działania pilarek łańcuchowych oraz wykaszarek, bezpiecznej obsługi oraz konserwacji zapewniającej sprawne działanie urządzenia oraz bezpieczeństwo użytkowania.

Termin szkolenia: 2021-06-17

Dozór oraz eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych - Grupa 1 (210-06/060-112/23)

Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa

przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych

Termin szkolenia: 2023-06-12

DOZÓR ORAZ EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ENERGETYCZNYCH - GRUPA 3 (210-06/037-112/20)

Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa

przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru oraz/lub eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych - Grupa 3

Termin szkolenia: 2020-06-18