Profesjonalna obsługa konsumenta w kawiarni i przy realizacji usług cateringowych wróć do
listy
Numer edycji: 210-01/005-118/2019
Cel szkolenia:
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi gości w zakładach gastronomicznych
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
Posiadanie wykształcenia podstawowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podstawowe wymagania higieny w produkcji w przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, rachunkowość podstawy żywienia, wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, obsługę konsumenta, technologię gastronomiczną z towaroznawstwem spożywczym, zajęcia praktyczne.
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13
Kontakt
22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7
Nabycie i opanowanie przez kandydatów podstawowych umiejętności z zakresu: zasady działania pilarek łańcuchowych oraz wykaszarek, bezpiecznej obsługi oraz konserwacji zapewniającej sprawne działanie urządzenia oraz bezpieczeństwo użytkowania.
Termin szkolenia: 2021-06-17
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
Termin szkolenia: 2023-06-12
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru oraz/lub eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych - Grupa 3
Termin szkolenia: 2020-06-18