ADR - (KURS PODSTAWOWY) PRZEWÓZ TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH W POJAZDACH INNYCH NIŻ CYSTERNY wróć do listy

Numer edycji: 210-04/083-114/19

Cel szkolenia:
Zapoznanie kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne z zagrożeniami wy-stępującymi podczas przewozu oraz przekazanie informacji niezbędnych dla zminimalizowania prawdopodobieństwa powstania wypadku, jak również przygotowanie ich do podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wypadku.
Szkolenie trwa:
29H
Warunek uczestnictwa:
ukończone 18 lat życia, spełnienie wymogów określonych w odrębnych przepisach w stosunku do kierowców przewożących towary niebezpieczne;
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Przepisy krajowe i międzynarodowe regulujące przewóz towarów przewóz towarów niebezpiecznych, Klasyfikacja towarów niebezpiecznych, Budowa i używanie opakowań, Zasady znakowania, Dokumentacja, Szczególne warunki przewozu towarów niebezpiecznych, Warunki przewozu, załadunku, rozładunku, manipulowanie ładunkiem, Obowiązki uczestników przewozu, kontrola przewozów, zasady odpowiedzialności za naruszenie przepisów o przewozie towarów niebezpiecznych i za szkody spowodowane takim przewozem

Organizator szkolenia

Nazwa

Ośrodek Ksztalcenia Zawodowego w Garwolinie

Kontakt

25 682 29 11 // 662 056 195
garwolin@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

Tworzę własną stronę internetowa (500/023-118/19)

Miejsce: ul. Komunalna 6

celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności pozwalających na stworzenie takiego miejsca w sieci, którym będzie można zarządzać, dodawać do niego treści (słownych, graficznych, muzycznych, filmowych), rozpowszechniać, z uwzględnieniem ich ochrony na gruncie prawa autorskiego

Termin szkolenia: 2019-12-13

Matryca kursu testowa (210-04/323-018/2019)

Miejsce: ul. Komisji Edukacji Narodowej 2

Przyswojenie podwtawowej wiedzy na temat obsługi komputera

Termin szkolenia: 2019-10-03

Dostępność Plus – obsługa klienta z niepełnosprawnością (270/047-318/22)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

Termin szkolenia: 2022-09-28