Barista wróć do listy

Numer edycji: 210-01/066-118/2019

Cel szkolenia:
Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, pogłębianie wiedzy z zakresu obsługi konsumenta, odkrywanie pasji w zawodzie
Szkolenie trwa:
16H
Warunek uczestnictwa:
brak
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Zajęcia teoretyczno-praktyczne

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13

Kontakt

22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

OBSŁUGA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO- PODESTY RUCHOME (210-04/010-118/25)

Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4

Przygotowanie słuchaczy do egzaminu sprawdzającego kwalifikacje

Termin szkolenia: 2025-01-22

KOSMETYKA (210-01/113-018/2017)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

Przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania zabiegów kosmetycznych

Termin szkolenia: 2017-10-06

Język polski dla cudzoziemców (270/028-318/23)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

1) komunikowanie się w języku polskim w podstawowych sytuacjach codziennych związanych z organizacją życia w Polsce, podróżowaniem, załatwianiem spraw urzędowych; 2) pisanie krótkich tekstów oficjalnych i nieoficjalnych; 3) rozumienie najważniejszych treści i intencji zawartych w prostych tekstach pisanych i mówionych; 4) opanowanie podstawowego zasobu słownictwa, reguł gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych oraz wymowy i intonacji umożliwiających komunikowanie się z rodzimymi i nierodzimymi użytkownikami języka polskiego w oficjalnej i nieoficjalnej odmianie języka; 5) osiągnięcie przewidzianego na danym etapie kształcenia poziomu kompetencji komunikacyjnej oraz wiedzy o kulturze polskiej

Termin szkolenia: 2023-02-25