Numer edycji: 210-01/066-118/2019
Cel szkolenia:
Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, pogłębianie wiedzy z zakresu obsługi konsumenta, odkrywanie pasji w zawodzie
Szkolenie trwa:
16H
Warunek uczestnictwa:
brak
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Podwale 13
Kontakt
22 831 83 48
podwale@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7
teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do zdania egzaminów potwierdzających wiedzę i umiejętności w zakresie ECDL BASE i uzyskanie w tym zakresie certyfikatu .
Termin szkolenia: 2022-08-20
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
Przygotowanie do egzaminu TDT
Termin szkolenia: 2021-06-08
Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4
Podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 27 lipca 2004r. w sprawie szczegółowych zasad szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860).
Termin szkolenia: 2021-05-24