Język polski z elementami wiedzy o kulturze wróć do listy

Numer edycji: 270/053-318/22

Cel szkolenia:
1) komunikowanie się w języku polskim w podstawowych sytuacjach codziennych związanych z organizacją życia w Polsce, podróżowaniem, załatwianiem spraw urzędowych; 2) pisanie krótkich tekstów oficjalnych i nieoficjalnych; 3) rozumienie najważniejszych treści i intencji zawartych w prostych tekstach pisanych i mówionych; 4) opanowanie podstawowego zasobu słownictwa, reguł gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych oraz wymowy i intonacji umożliwiających komunikowanie się z rodzimymi i nierodzimymi użytkownikami języka polskiego w oficjalnej i nieoficjalnej odmianie języka; 5) osiągnięcie przewidzianego na danym etapie kształcenia poziomu kompetencji komunikacyjnej oraz wiedzy o kulturze polskiej
Szkolenie trwa:
50H
Warunek uczestnictwa:
osoba będąca cudzoziemcem
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Rozumienie — słuchanie | Rozumienie — czytanie | Pisanie | Mówienie — interakcja | Mówienie — produkcja

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Płocku

Kontakt

tel./fax: (24) 264 60 84
ckplock@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

HYDROSOMMELIER (210-01/032-118/2019)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, pogłębianie wiedzy z zakresu obsługi konsumenta, odkrywanie pasji w zawodzie

Termin szkolenia: 2019-03-30

Opiekun osób starszych i dzieci niepełnosprawnych (270/051-318/23)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Przekazanie słuchaczom wiadomości i wyrobienie umiejętności w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych.

Termin szkolenia: 2023-04-22

Dostępność Plus – obsługa klienta z niepełnosprawnością (270/047-318/22)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

Termin szkolenia: 2022-09-28