Dostępność Plus – obsługa klienta z niepełnosprawnością wróć do
listy
Numer edycji: 270/060-318/22
Cel szkolenia:
Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach
Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym.
Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności.
Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
Szkolenie trwa:
8H
Warunek uczestnictwa:
Skończone 18 lat
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Poznanie różnych rodzajów niepełnosprawności oraz potrzeb | Wiedza na temat dostępności, ustawy i obowiązków instytucji z niej wynikających | Przygotowanie i podniesienie jakości obsługi klienta z niepełnosprawnością | Wzmocnienie prawidłowych praktyk i zachowań w trakcie obsługi osób z niepełnosprawnością | Umiejętność prawidłowego i bezpiecznego udzielenia pomocy klientowi niepełnosprawnemu | Wzrost satysfakcji klientów | Wdrożenie niezbędnych rozwiązań we wspieraniu osób z niepełnosprawnością
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Płocku
Kontakt
tel./fax: (24) 264 60 84
ckplock@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do obsługi , magazynowania i transportu butli z gazami technicznymi
Termin szkolenia: 2024-10-17
Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13
Przygotowanie słuchaczy do zdania egzaminów potwierdzających wiedzę i umiejętności w zakresie poszczególnych modułów.
Termin szkolenia: 2018-07-05
Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13
Przygotowanie słuchaczy do zdania egzaminów potwierdzających wiedzę i umiejętności w zakresie poszczególnych modułów.
Termin szkolenia: 2018-07-05