Obsługa kas fiskalnych wróć do listy

Numer edycji: 270/088-318/22

Cel szkolenia:
Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych w różnych placówkach handlowych i usługowych.
Szkolenie trwa:
40H
Warunek uczestnictwa:
wykształcenie podstawowe
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Obsługa kas fiskalnych- terminali płatniczych oraz urządzeń współpracujących | Elementy rachunkowości – dokumentowanie sprzedaży, prowadzenie rozliczeń handlowych, kontrola należności, wystawianie faktur | Handel hurtowy i detaliczny - organizacja sprzedaży, przyjmowanie dostaw towaru, eksponowanie towarów | Przepisy bhp i ppoż. | Zastosowanie komputera w handlu hurtowym i detalicznym – korespondencja handlowa | Obsługa programów komputerowych wspomagających proces sprzedaży - fakturowanie

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Płocku

Kontakt

tel./fax: (24) 264 60 84
ckplock@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

KURS SPECJALISTYCZNY W ZAKRESIE PRZEWOZU MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW KLASY 1 (210-04/027-114/25)

Miejsce: 08-400 Garwolin, ul. Kościuszki 6/4

Zapoznanie słuchaczy ze specyfiką zagrożeń stwarzanych przez materiały i przedmioty wybuchowe, stopniowaniem zagrożeń i związanym z tym podziałem na podklasy od 1.1 do 1.6, stopniowaniem zagrożeń w obrębie grup zgodności, z rodzajami nalepek ostrzegawczych, sposobami oznakowania sztuk przesyłki, pojazdów i kontenerów przewożących materiały wybuchowe, z zasadami pakowania materiałów wybuchowych, stosowanymi z uwagi na utrzymanie wymaganego poziomu bezpieczeństwa,

Termin szkolenia: 2025-03-18

DOZÓR I EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ I INSTALACJI ENERGETYCZNYCH GR 3 (210-01/-060-112/2019)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego

Termin szkolenia: 2019-09-26

Zarządzanie w mikroprzedsiębiorstwie (210-01/008-018/2015)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

Nabycie świadomości własnych atutów w realnej sytuacji rynkowej. Wzmocnienie motywacji do działania w biznesie. Zwiększenie motywacji do podejmowanych działań sprzedażowych.

Termin szkolenia: 2015-02-10