OBSŁUGA SUWNIC, WCIĄGNIKÓW I WCIĄGAREK STEROWANYCH Z POZIOMU ROBOCZEGO ORAZ ŻURAWI STACJONARNYCH WARSZTATOWYCH wróć do listy

Numer edycji: 210-02/083-112/16

Cel szkolenia:
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego przed Komisją UDT
Szkolenie trwa:
16H
Warunek uczestnictwa:
ukończone 18 lat; minimum miesięczna praktyka przy obsłudze suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego oraz żurawi stacjonarnych warsztatowych pod nadzorem osoby z uprawnieniami
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Ogólne wiadomości o dźwignicach. | Wiadomości o dozorze technicznym. | Maszynoznawstwo specjalistyczne. | Eksploatacja. | Bezpieczeństwo i higiena pracy. | Ćwiczenia.

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Wiśniowa 56

Kontakt

tel. 22 848-83-83 fax. 22 848-88-99
wisniowa@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych (500/001-011/21)

Miejsce: ul. Komunalna 6

Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych podnośnikowych oraz wymiany butli gazowej.

Termin szkolenia: 2021-09-13

SZYBKIE BEZWZROKOWE PISANIE NA KLAWIATURZE KOMPUTEROWEJ (210-01/091-118/2017)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

Nabycie przez uczestników nowych umiejętności, które w bezpośredni sposób mogą zaowocować zwiększoną wydajnością i komfortem pracy przy komputerze. Poznanie metod ułatwiających zwiększanie prędkości pisania z wykorzystaniem klawiatury komputerowej.

Termin szkolenia: 2017-10-27

Dostępność Plus – obsługa klienta z niepełnosprawnością (270/047-318/22)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

Termin szkolenia: 2022-09-28