Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
Termin szkolenia: 2022-10-19przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru oraz/lub eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych cieplnych oraz gazowych
Termin szkolenia: 2022-05-12Zapoznanie kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne z zagrożeniami wy-stępującymi podczas przewozu oraz przekazanie informacji niezbędnych dla zminimalizowania prawdopodobieństwa powstania wypadku, jak również przygotowanie ich do podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wypadku.
Termin szkolenia: 2019-02-16