Zapoznanie kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne z zagrożeniami wy-stępującymi podczas przewozu oraz przekazanie informacji niezbędnych dla zminimalizowania prawdopodobieństwa powstania wypadku, jak również przygotowanie ich do podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wypadku.
Termin szkolenia: 2017-08-05nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie wybranej metody spawania elektrycznego
Termin szkolenia: 2018-06-21Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
Termin szkolenia: 2022-09-28