DOZÓR I EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH - GRUPA 1 wróć do listy

Numer edycji: 210-06/099-112/20

Cel szkolenia:
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego przed Komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Szkolenie trwa:
14H
Warunek uczestnictwa:
ukończone 18 lat oraz doświadczenie zawodowe
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Obowiązujące przepisy w zakresie dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych | BHP, organizacja pracy, ochrona przeciwpożarowa | Ochrona przeciwporażeniowa, ratownictwo | Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego | Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne oraz zabezpieczenia | Zespoły prądotwórcze | Urządzenia elektrotermiczne | Urządzenia do elektrolizy | Sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego | Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym | Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych

Organizator szkolenia

Nazwa

Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Nasielska 48

Kontakt

22 610-42-00
nasielska@zdz.edu.pl

Adres

Zapisz się na szkolenie

Inne kursy w tej kategorii

SPAWANIE ELEKTRYCZNE I GAZOWE (210-06/110-112/23)

Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa

nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie wybranej metody spawania elektrycznego lub gazowego oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN ISO 9606-1

Termin szkolenia: 2023-11-29

FRYZJER (210-01/023-018/2021)

Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13

teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania usług w zakresie fryzjerstwa

Termin szkolenia: 2021-11-15

Dostępność Plus – obsługa klienta z niepełnosprawnością (270/060-318/22)

Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7

Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym. Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności. Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

Termin szkolenia: 2022-10-19