DOZÓR I EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH - GRUPA 1 wróć do
listy
Numer edycji: 210-06/099-112/20
Cel szkolenia:
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego przed Komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Szkolenie trwa:
14H
Warunek uczestnictwa:
ukończone 18 lat oraz doświadczenie zawodowe
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Obowiązujące przepisy w zakresie dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych | BHP, organizacja pracy, ochrona przeciwpożarowa | Ochrona przeciwporażeniowa, ratownictwo | Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego | Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne oraz zabezpieczenia | Zespoły prądotwórcze | Urządzenia elektrotermiczne | Urządzenia do elektrolizy | Sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego | Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym | Aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych
Organizator szkolenia
Nazwa
Centrum Kształcenia w Warszawie, ul.Nasielska 48
Kontakt
22 610-42-00
nasielska@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie wybranej metody spawania elektrycznego lub gazowego oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN ISO 9606-1
Termin szkolenia: 2023-11-29
Miejsce: 00-252 Warszawa,ul Podwale 13
teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania usług w zakresie fryzjerstwa
Termin szkolenia: 2021-11-15
Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7
Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach
Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym.
Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności.
Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
Termin szkolenia: 2022-10-19