OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH Z MECHANICZNYM NAPĘDEM PODNOSZENIA Z WYŁĄCZENIEM WÓZKÓW SPECJALIZOWANYCH KAT. II WJO wróć do
listy
Numer edycji: 210-05/001-118/23
Cel szkolenia:
Szkolenie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych oraz przygotowanie do egzaminu przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
Szkolenie trwa:
67H
Warunek uczestnictwa:
Ukończone 18 lat.
Stan zdrowia potwierdzony stosownym zaświadczeniem lekarskim, o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku operatora wózka jezdniowego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Podział stosowanych wózków. | Budowa wózków. | Wiadomości z zakresu bhp. | Czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy; Instrukcja bezpieczeństwa prac transportowych | Bezpieczne użytkowanie butli w tym ich bezpieczna wymiana. | Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. | Wiadomości o dozorze technicznym. | Zajęcia praktyczne, w tym wymiana butli gazowych.
Organizator szkolenia
Nazwa
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pruszkowie
Kontakt
tel./fax: 22 758 71 60,
pruszkow@zdz.edu.pl
Adres
Inne kursy w tej kategorii
Miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Jasna 2
Przygotowanie słuchaczy do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych gazowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 01.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022, poz. 1392) w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych.
Termin szkolenia: 2023-03-24
Miejsce: ul. Nasielska 48, 04-342 Warszawa
przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych - Grupa 1 pkt. 2,9,10
Termin szkolenia: 2018-11-21
Miejsce: 09-402 Płock, ul. 1 Maja 7
Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach
Zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym.
Uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności.
Przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością
Termin szkolenia: 2022-09-28